ils s'excusent pour les délais, ma figurine vient de revenir en stock et ils vont me l'envoyer...
"Bonjour,
Happy New Year 2022! Wishing you all the best of luck onwards! (ノ´ヮ`)ノ*: ・゚
Thank you for contacting Nin-Nin Game! We hope this message finds you well!
Let me apologize since I could not process your message at a faster pace since we have just recently resumed work and are still in the middle of clearing our message and order backlogs, and I have just gotten to your message at this moment.
We are so sorry about the prolonged delay, we have just gotten the item again as it was (kind of) missing at our warehouse and I will forward this message to our logistics team to have your items ready to be shipped immediately! Once again, we wish to apologize for the delay and inconveniences.
Cordialement,
Agnes
La Team Nin-Nin
https://www.nin-nin-game.com"
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures Aller à la page Précédente1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Montrer les messages depuis:
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum